Преходът на автомобилните концерни към електрическата мобилност набира скорост
General Motors и технологични гиганти като Sony разкриват планове за разработка на електромобили, докато търсенето на такива коли продължава да расте
12:34 | 23.01.22 г. 9Снимка: Bloomberg L.P.
-
Dow Jones отбеляза най-добрия си ден за 2024 година
-
УНИЦЕФ: 56% от децата в ЕС са самотни, 75% искат житейски умения чрез образование
-
LEAG получава 1 млрд. евро да затваря въглищни мини в Германия
-
Печалбата на банките у нас се увеличи с повече от 17% до 1,2 млрд. лева в края на април
-
Възможно ли е Европа да отстъпи от реторика за електромобилите
-
Необичайно високите температури в Азия нагорещяват пазара на втечнен газ
-
С ракети ATACMS Украйна преодоля най-модерната ПВО на Русия край Керч
-
Недостигът на самолети се превръща в машина за пари за някои авиокомпании
-
АПИ изгражда скоростно участък от "Струма", за да избегне задръстването при Симитли
-
В слънчев ден соларните панели у нас компенсират затворения ядрен блок
-
Инфлацията в еврозоната се ускорява повече от очакваното
-
Тръмп е виновен. Какво следва?
Специални проекти виж още
Още от Анализи виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Dow Jones отбеляза най-добрия си ден за 2024 година
-
Печалбата на банките у нас се увеличи с повече от 17% до 1,2 млрд. лева в края на април
-
Европейските фондови пазари пренебрегнаха ръста на инфлацията в еврозоната
-
"Булметал" отчита 10% ръст на приходите и излиза на печалба през първото тримесечие
-
Общините не са започнали изпълнението на инвестициите по Плана за възстановяване
-
SOFIX записа седмичен спад от 0,12%
преди 2 години Преди стотина години електрокарите са били преобладаващите коли - около 60%. Как и защо изчезнаха, някой не се ли запитва? Тези причини са налице и сега, но явно коронабесието премина в "зеленобесие". И ще е до време. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години Чудесно ще е ,ако успеят, градовете ще са много по-чисти и тихи, но засега аз съм малко със смесени чувства,Пробегът им продължава да е доста кекав,цифрите,от около 400-500 км,които се рекламират, са пробег по среден цикъл, но за съжаление в живота нещата рядко са в среден цикъл, и ако карате в града всичко е тип топ, но ако ви се наложи да тръгнете към единадесет сутринта да речем от Пловдив за Бургас по магистрала Тракия, ще е късмет, ако успеете да се доберете до крайната точка.При движение с над 120 км/ч пробегът спада с 30-40, до 50% при някои модели.Ако недай си боже е и зима и е минус 7- 8 градуса нещата съвсем ще се сговнят отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години инвесторчето отдавна не е медия от която да се информираш ...сега е платен високоговорител. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години А останалите лузита отдолу, споко бе и вие се возите на ел.автомобили - тролеи и трамваи, ако сте граждани. Тесла и дригите ел.коли - само на картинка. Разрешавам ви и да мърморите, когато зяпате завистливо някой паркиран ел.автомобил, бързайки да не изпуснете промоцията в Лидл. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години На тебе кво ти дреме бе, малки застраховкопродавачо, нали си ходиш на работа с рейса. Остави ги тия работи на тия, дето караме коли. Ти си ходи да рекламираш умрелите руски акцийки по ФБ групите с надежда, че някой ден от някоя кремълска организацийка ще те забележат и ще те назначат на щат. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години Само дето електроенергията не достига, ама нищо - електрически брички да има. Нищо, че за тях пък суровините не достигат. Не случайно разкарах всички автомобилни компании от портфейлът си. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години И какъв е този "редактор", дето всяко "мa" го замества със звездички, сякаш е псувня!2-мa преводачи и неадекватен AI... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години Инвестора, както всеки уикенд, анализите ви са сектантско-пропагандни. Имаме 2-*** преводачи - за всяка секта поотделно. Единият - ултразелен, другият - ултра-про-ваксър, дето все плаши с чумата.Нищо общо с публицистиката и журналистиката. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години Екология и "зеленикакви" електрокари? А знаете ли, че за производството на 1 тон литий са необходими около 2000 тона питейна вода? Колко вода е необходима за преработката на отпадните литиеви батерии, не знам, но не бих се изненадал ако е повече. За каква екология и "зеленикаква" енергетика иде реч? Едно от най ценните и дефицитни неща на планетата - питейната вода - се разсипва за съмнителни цели. И с религиозна убеденост се налага това унищожение, напомняйки мракобесните времена в Средновековието. След нас потоп, това е крайната цел, май? отговор Сигнализирай за неуместен коментар